۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

25 بهمن، امام حسین تا آزادی
   همراه با مردم منطقه علیه دیکتاتوری حرکت می کنیم

هموطنان عزیز
25 بهمن به خیابانهای شهرهای کشور می رویم تا از جنبش جهانی برای مبارزه با استبداد که در تونس به نتیجه رسید، و در مصر نیز نزدیک است تا دیکتاتوری سی ساله حسنی مبارک را در هم بشکند، یا فضایی بهتر برای زندگی مردمان بزرگ و با فرهنگ مصر ایجاد کند، حمایت کنیم. تجربه بزرگ ما از جنبش سبز 88 این است که هر چه خبررسانی بهتر باشد، جمعیت بیشتری به خیابان می آید و هر چه جمعیت بیشتری به خیابان بیاید، موفقیت ما بزرگتر است. به این نکات توجه کنید:

اول، شعار نویسی را آغاز کنیم، شعارها می تواند بصورت دیوارنویسی، برچسب هایی بر روی شیشه وسایل نقلیه، یا دانشگاهها باشد. تاکید شعارها باید روی " 25 بهمن می آئیم" باشد. از نوشتن شعارهای اضافی خودداری کنید.

دوم، زدن اس ام اس یکی از بهترین راههای خبررسانی است، بخصوص این کار را از بیرون ایران می توان انجام داد. اس ام اس ها علاوه بر یادآوری مراسم، اعلام مسیر، می تواند شامل شعارها هم باشد. آخرین شعارها را از طریق ای میل برای هم بفرستید.

سوم، بستن دستبند سبز را از همین فردا شروع کنیم، مطمئن باشیم که بزودی به یک جریان فراگیر تبدیل خواهد شد. وقتی دستبند سبز دست کسی می بینید لبخند بزنید و به او بگوئید " 25 بهمن می آئیم."

چهارم، ای میل های گروهی درست کنیم و آن را برای هر کسی که می شناسیم بخصوص برای رسانه های گروهی بفرستیم. ای میل ها باید حاوی دعوتنامه، دستورالعمل های حضور در مراسم و آدرس محل تجمع باشد.

پنجم، با توجه به اینکه دعوت رسمی از سوی آقایان موسوی و کروبی بعمل آمده، رسانه های فارسی زبان موظفند به عنوان خبر این موضوع را نقل کنند. به این رسانه ها، بی بی سی، من و تو، رسا، ایران ندا، صدای آمریکا، رادیو فردا، همه رسانه های فارسی زبان، به عربی و انگلیسی برای الجزیره، سی ان ان، فاکس نیوز ای میل بزنید و آنها را از طریق تلفن خبردار کنید. تا خبر را تکرار کنند.

ششم، اسکناس نویسی را با شعار 25 بهمن روز همبستگی از همین امروز شروع کنید.

هفتم، به کسانی که برای روز 25 بهمن برای خودشان برنامه قبلی دارند یادآوری کنیم که برنامه های شان را لغو کنند و به برنامه شان بگویند که راهپیمایی داریم.

هشتم، در فاصله امروز تا 25 بهمن در ترافیک نوارهای موسیقی جنبش سبز، یاد دبستانی، همراه شو عزیز، ای ایران، و موسیقی های میهنی را بگذاریم و صدای آن را بالا ببریم. در صورت امکان نوار سبز به آینه ماشین ببندیم.

نهم، هزینه سیم کارت ایرانسل فقط 5000 تومان است، با خرید آن و خبر دادن از آن همدیگر را خبردار کنیم و بعد از پایان ماجرا آن را دور بیاندازیم.

دهم، برای همه شهرهای بزرگ و کوچک مسیر راهپیمایی تعیین کنیم و برای همدیگر بفرستیم.

یازدهم، کلیه اطلاعیه های خبررسانی را در قطع آ چهار تکثیر کنیم و شبانه در محله خودمان یا مجتمع مسکونی به داخل خانه ها بیاندازیم تا کسانی که خبردار نیستند خبردار شوند. مهم ترین موضوع اطلاع رسانی است.

دوازدهم، برنامه شبانه الله اکبر را از شب 22 بهمن آغاز کنیم و برای اینکه سوء استفاده نشود شعار " مرگ بر دیکتاتور" هم بدهیم. شعارها باید تا روز 25 بهمن ادامه داشته باشد. آخرین روز تهران و شهرهای بزرگ باید با صدای بلند مردم بلرزه بیافتد.

سیزدهم، ارتش سایبری بشدت در تلاش است تا فضای نومیدی را در سایت ها و بخصوص فیس بوک ایجاد کند، فضای فیس بوک را سبز کنیم و با هر شعار نومید کننده برخورد کنیم. البته وقت ما نباید برای گفتگو با افرادی که فضا را مخدوش می کنند صرف شود، ولی نباید به آنها اجازه بدهیم فضا را چنانکه حکومت می خواهد مخدوش کنند.

چهاردهم: از دادن شعارهای تند و بیهوده و دنبال کردن تندروی های عناصر مشکوک در راهپیمایی ها که معمولا برای ایجاد درگیری و به هم ریختن تظاهرات عمومی و بزرگ، انجام می شود پرهیز کنیم.

پانزدهم: این اطلاعیه را در همه جا بصورت ای میل، پرینت شده، منتشر کنید. هنوز پنج روز وقت داریم.

همراه با مردم منطقه علیه دیکتاتوری حرکت می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر